Türkiye'deki Çağrı Merkezi Numaraları

 Türkiye'deki çağrı merkezi numaraları uluslararası kabul görmektedir.Türk telekom şirketleri çeşitli özel şirketlere telefon numaraları tahsis etmektedir. Çoğu ülkenin aksine, aynı sektördeki özel şirketlere belirli yerel telefon numaraları da atanmıştır.Bu numaralandırma sistemi hükümet tarafından 1993 yılında başlatılmıştır.Resmi olarak uygulanmadan önce birkaç gün süren eski numaralandırma sisteminin yerini almıştır. Özel ve devlet dairelerine numaralı çağrı merkezi numaralarını atamanın başka bir yolu daha vardır. Bu sistemde, çağrı merkezi kamu alanından rastgele seçilmiş bir numara kümesi ister.

Bu numaralar, çağrı merkezi tarafından kullanılacak en temsili telefon numaralarını seçmek için yapılan test aramalarının bir parçasıdır. Test araması başarılı olursa bu numaralar resmi çağrı merkezi numaraları olarak listelenecektir. Ve kullanılmaya devam edecekler. gelecek. Yukarıda bahsi geçen önek numarası rastgele numaralandırma sistemine ek olarak, önek ve telefon numarasının verilmesi gereken başka bir sistem daha vardır, bu sisteme multi-domain exchange denir. Çağrı merkezi numarasının ön ekinin özel veya devlet dairesi ön ekiyle eşleşmesi esasına göre çalışır. Özel şirketler, müşterileriyle iletişim kurmak için tele pazarlamacıları kullanmanın getirdiği büyük maliyetlerden tasarruf edebilir ve ayrıca telefon numaralarını manuel olarak kodlamak için gereken zamandan ve emekten tasarruf edebilir. ziraat bankası telefon siteli PBX daha da fazla para tasarrufu sağlar ve tüm süreci basitleştirir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İletişim Numaraları

Kurumların ve Markaların Çağrı Merkezi Numaraları

Kurumsal Numara Dizinleri